2012. július 8., vasárnap

Hol jártál báránykám?



Vagy inkább azt kérdezem, 
HONNAN JÖTTÉL BÁRÁNYKÁM?
Ha válaszolna ez a nemezből készült kis jószág, azt mondaná:
-Amerikából jöttem, nem két betűt, hanem három gombostűt hoztam neked, mert, hogy tűpárna a rét alattam. Ha a barátaimra is kíváncsi vagy, kattints ide

Ugye nagyon helyesek?

A lányomtól kapott születésnapi ajándék ez a kis gyapjas bari, 2 évvel ezelőtt pedig meglepetésként elvitt egy olyan helyre, amit minden játszani szerető felnőttnek és gyereknek szívből ajánlok.   Ott festettem  ezt a reggeliző készletet, azóta is minden napom az ő társaságukban indul. 











 Báránytraccs a kerítésnél
A  levendulásban
               Szökésben



Együtt a csapat









Ez a táblácska is ott készült, de nem én, hanem a lányom festette. :-)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése