2013. március 6., szerda

Ajándékot kaptam!

Egy hónapja új boltot nyitottam! 
Sajnos a meska boltom ajtajára akár lakatot is akaszthatnék, hónapok óta semmi nem történt ott, de az év elején láttam, hogy egy új kézműves piactér indult, www. breslo.hu néven. 
Itt nyitottam boltocskát február elején.
Breslo

"A Breslo olyan találkozási hely, ahol különböző képességű, tehetségű emberek egymást ihletve tanulhatnak, fejlődhetnek." 
Ez a Breslo küldetése, víziója pedig "Olyan befogadó világ amely felkarolja a kreativítást és azzal foglalkozik amit szeret."
  
És ami különösen tetszik, hogy nyüzsgő piaci élet zajlik a virtuális térben! :))

Megcsodáljuk egymás munkáját, egyszerűen lehet üzenni, "beszélgetni". A Breslo csapat is aktív, ha tetszik valami,  a termék "rajongója " lesz.
Így kapott az én kis madárkás pénztárcám is felkérést a

"Nap süt, kék az ég, zöld a pázsit,
Ág, lomb hívogat, szinte csábít..."  
című játékra.
 És legnagyobb meglepetésemre a közönség szavazatok alapján második lett!

Gyönyörű ajándékot is kaptam Tünditől:
 
 

Köszönöm szépen!

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok, én is szavaztam rád, nagyon szépek a termékeid. Nem igazán értem, hogy a Meska miért nem megy nálad, bár a január tényleg elég halovány volt, de végre feléledtek az emberek és elkezdtek vásárolgatni..
    Sajnos ami elég költséges, de fontos a Meskán az a sűrű termékfeltöltés!
    És a kulcsszavak.
    A szalaghímzésről eddig nem is tudtam, hogy létezik, de mostanában egyre többet látok a Meskán és az Ötletek Boltjában is..
    Szerintem egy kis idő befektetéssel sikered lenne, mert tényleg szépek, igényesek a termékeid, bár nem az én stílusom a kis pénztárcák, de nagyon aranyosak!!..:o)
    Sok sikert a továbbiakban!
    Üdv, Bianca
    (Bluer Design)

    VálaszTörlés
  2. Bianka, köszönöm a szavazatot is és a jó tanácsokat is! A Te koszorúid is szépek,különlegesek, sokat gyönyörködöm bennük, és a fotón Te is nagyon szép vagy! :))
    Akkor teszek egy próbát még a Meskán, és az Ötletek Boltját is megpróbálom!
    Sok sikert kívánok én is Neked,
    levendulás üdvözlettel:
    Ildikó

    VálaszTörlés